Оскільки портал надає доступ до персональної інформації, то для реєстрації необхідно одного разу з’явитись до управління Пенсійного фонду та написати відповідну заяву. Для реєстрації необхідні: паспорт, ідентифікаційний код, для пенсіонера - номер пенсійного посвідчення, для роботодавця - номер та дата свідоцтва про державну реєстрацію та документи, які підтверджують право реєструватися на веб-порталі від імені організації чи установи.

          У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного забезпечення, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо. Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

- інформацію по нарахованій заробітній платі, з якої сплачені внески
- інформацію з власної пенсійної справи
- формування запитів на попередню підготовку документів
- запис на прийом
- отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

 

 

 

Управління Пенсійного фонду України в місті Херсоні